fredag 13 april 2012

Sista dagen

Idag var det sista dagen jag praoa på IK Form. På morgonen gjorde jag te. Sedan gick jag till Arvids för att köpa papper. Efteråt dammade och torkade jag varor i butiken. Därefter gick jag på lunch. När jag kom tillbaka från lunchen prismärkte jag varor, som jag sedan tog ut till butiken. Sedan tog jag in några varor till lagret. Jag gick också till Inges El för att köpa lampor och batterier och till Café 18 för att köpa kakor. Därefter fortsatte jag med prismärkningen ett tag och sedan gick jag till Posten för att lämna några saker. Vid slutet av dagen hängde jag i ordning smycken och efter det fick jag sluta. Eftersom det var sista dagen idag fick jag ta en tepåse och tesil med mig hem. Jag fick också ett par örhängen och ett halsband.


6 kommentarer:

  1. Det verkar som om att du har haft mycket att göra, skulle du vilja jobba där?(:

    SvaraRadera
  2. Det låter som om att det bara jobbar kvinnor där.

    SvaraRadera
  3. Gött, vad är det dom säljer på Önska?:)

    SvaraRadera
  4. Lät roligt att jobba där. Var teet gott?

    SvaraRadera
  5. Kolla burkorna eller vad det är haha så sött :)

    SvaraRadera
  6. Jag fick mer te än vad du fick.Tyckte du att det var roligt att praoa där?:)

    SvaraRadera