tisdag 10 april 2012

Önska IK Form


Idag var det första dagen jag praoa på Önska IK Form. Egentligen skulle jag ju praoa på Märkesoutlet, men de tog inte emot elever denna veckan. IK Form ligger i Storgatan i Värnamo och där säljer de bland annat glas, porslin, smycken m.m. Under morgonen och förmiddagen fick jag klistra på lappar på kataloger, hälla i te i teburkar och slänga kartonger. Jag gick också till Hårdesign för att lämna ett brev. På eftermiddagen fick jag packa te och skriva upp alla sorts te som hållde på att ta slut. Sedan gick jag upp till lagret för att hämta fler tepåsar för att hälla i teburkarna. Jag gjorde också små godispåsar och klistrade på nya prislappar på kycklingar.  





1 kommentar:

  1. Hej Lena, det verkar vara en riktig pysselbutik du har hamnat i. Mycket att fixa, men det är ju bra för då går tiden fort. Kul med bilder för då ser man vad du gör. Titta in på FB och se Niclas länk om vad du ska skriva och ha lite extra koll på på praon.
    Vi ses/Maria

    SvaraRadera